VOCEA INTERIOARA

DE TOATE PENTRU TOŢI ŞI MAI MULT...

descărcare

“un alt mod de a trai”

Radu Stanciulescu

Mulţumesc mamei mele că mi-a lăsat deplina libertate de a alege, în cele mai importante momente ale vieţii

Motto:

“Sa nu depinzi de alţii! Fii independent în fiinţa ta!Ascultă-ţi vocea interioară!O vei putea auzi în momentul în care îţi linişteşti mintea- şi nu e greu.Şi când spun că nu e greu, e un fapt absolut sigur:nu e greu!Dacă am putut eu, poţi si tu! Între noi nu e diferenţă.Toate fiinţele umane au potenţialul de a se cunoaşte pe sine însele.În momentul când te cunoşti pe tine însuţi,nimeni nu-ţi va mai lua individualitatea.”

OSHO “Cartea despre bărbaţi”

Explicaţii

Motivul pentru care, în această carte, adresez mulţumiri mamei mele nu vine din faptul că m-ar fi ajutat la scrierea ei, ci, aşa cum am spus, atitudinea ei faţă de dorinţele mele precum şi întreaga educaţie care am primit-o, a constituit un mare avantaj pentru mine atunci când…

View original post 25,816 more words

Leave a Reply

