Gheara care mă strânge după ceafă

Poienita lu' Ene

Șrincul e atât de previzibil, că m-am enervat după ce am citit textul și l-am înlocuit cu enter peste tot.

Bună ziua. Mă numesc și am 53 de ani. Am venit că nu mai pot de dureri de cap și de amețeli, am aici după ceafă ca o gheară care mă strânge și tot timpul, când merg pe stradă, zici că sunt beat, așa de amețit sunt. Am făcut și ceteu la cap, și alte analize, toate sunt bune, dar eu mor de durere de cap.

Păi am venit de la neurologie, de aici din curte… acolo mi-au zis că am nevoie de u
n psihiatru.

Știți, am întrebat și eu la cine să vin și mi-au spus că aici… că sunteți cumsecade (•‿•)

Eu sunt șomer de vreun an. Am fost electrician la… și ne-au dat afară, și de atunci mă tot zbat să găsesc ceva de lucru și nu…

View original post 637 more words

Leave a Reply

