Crezul optimistului

ASTRODEVA

  • Pesimism-si-OptimismÎmi promit …
  • Să fiu atât de puternic, încât nimic să nu îmi mai poată tulbura pacea interioară.
  • Să nu mai vorbesc decât despre sănătate, fericire şi prosperitate, cu toţi cei care îmi ies în cale.
  • Să îmi ajut toţi prietenii să creadă că merită tot ce este mai bun de la viaţă.
  • Să văd aspectul pozitiv al tuturor lucrurilor şi să îmi transform acest optimism, în realitatea mea personală.
  • Să mă gândesc numai la ceea ce este bun, să acţionez numai pentru ceea ce este bun şi să mă aştept să primesc de la viaţă, tot ce este mai bun.
  • Să mă bucur la fel de mult de succesele altora, cum mă bucur de propriile mele succese.
  • Să uit de toate greşelile pe care le-am comis în trecut şi să nu mă mai gândesc decât la marile realizări ale viitorului.
  • Să îmi exprim tot timpul bucuria şi să zâmbesc…

View original post 114 more words

Leave a Reply

