Invocația Liniei Mele Temporale Viitoare ~ Întruchiparea Sinelui Meu Superior

Lumină și Iubire

Sine Superior

Foto:  Melen

L’Aura Pleiadian

02.02.2017

Acesta este o Invocație Sacră.

Relaxează-te și începe prin a respira adânc, de câteva ori.

Aprinde o lumânare, dacă este posibil.

Eu realizez  versiunea audio pentru această invocație, care va fi pe YouTube.

Multe Binecuvântări și Iubire, Suflete Divine!

Eu invoc Lumina Divină Supremă,

Slava Întruchipării Divine a Sinelui meu Superior, ca fiind, pe deplin, activat în Aspectul meu, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu primesc această activare și Eu simt cum Codurile de Lumină Aurie sunt trezite pe deplin, ca Gloria Vie a Sinelui meu Superior, care EU SUNT, în înfățișare, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu Invoc această activare Divină Completă, ca alinierea cu Linia mea Temporală Viitoare Divină și cu Destinul meu, ca Ființă Divină care EU SUNT, Acum.

(Respiră, relaxează-te și simte)

Eu primesc această Activare Divină, pe  măsură ce Codurile Cosmice ale Luminii Divine, pe deplin, activate în conștiința mea…

View original post 328 more words

Leave a Reply

