Corpul uman are propriul sau ceas biologic!

Lupii Daciei

Un articol de Calin Petru Barbulescu

Fiecare organ are propriul sau program de regenerare/recuperare pe care il respecta cu strictete in fiecare zi.

Daca nu te simti bine in aceste momente ale zilei (ai dureri de cap sau te simti lipsit de energie), de acum inainte vei sti ce organ genereaza aceste simptome in urma procesului de autoregenerare. Motivul acestor simptome consta in canalizarea energiei corpului catre indeplinirea acestor procese biologice.

Orarul regenerarii organelor corpului:
  • Plamanii: 3am-5am
  • Intestinul gros (sau colonul): 5am-7am
  • Stomacul: 7am-9am
  • Splina: 9am-11am
  • Inima: 11am-1pm
  • Intestinul subtire: 1pm-3pm
  • Vezica urinara: 3pm-5pm
  • Rinichii: 5pm-7pm
  • Pancreasul: 7pm-9pm
  • Vasele sanguine si arterele: 9pm-11pm
  • Vezica biliara: 11pm -1am
  • Ficatul: 1am-3am

Plamanii: Plamanii sunt primele organe care isi incep programul zilnic de regenerare si recuperare. Plamanii mobilizeaza deseurile toxice intre 3 si 5 dimineata, acesta fiind motivul cel mai frecvent al tusei matinale. Este raspunsul natural al plamanilor cu privire la expectorarea…

View original post 721 more words

Leave a Reply

