Tu…

Secrets and feelings

Tu…da tu persoana care era lângă mine când aveam nevoie,de astăzi nu mai ești și trebuie să mă obișnuiesc cu acest gand,că nu o să mai am omul care îmi arăta raiul când ne țineamde mână .Imi doresc ca viitoare ea sa te iubesca extreme de mult si sa stie clar ce om minunat are,un om extrem de bun, un prieten ideal,un frate protector desi nu pare,un om care iubeste pasional,un om cu un suflet sensibil,un viitor sot gelos pentru ca stie ce are langa el si nu doreste ca nimeni sa nu se atinga de ea,un viitor tata iubitor,un sef hotarat si dedicat muncii lui. Un om cu o privire care isi arata sufletul, daca stii sa i-o citesti, stii sa ii citesti sufletul si inima.Eu asa te vad. Tu, eu știu că îți este greu și că sufletul tău este făcut praf și că ai inima făcută bucăți…

View original post 200 more words

Leave a Reply

