Ceea ce medicii nu o sa va spuna niciodata!!! Cauza majoritatii bolilor!

Extraterestrii Printre Noi

3861-115090-fCiteste cu atentie fiecare pas.

Intai, sa va povestesc cum am ajuns sa descopar ceea ce nici un medic nu o sa va spuna niciodata. In timpul unei vizite medicale anuale de medicina muncii, un medic mi-a recomandat sa fac si o ecografie abdominala, deoarece e oricum introdusa in abonament si nu strica (Probabil avea target la vanzare… :)).

Asa, ca am luat decizia sa ma mai verific si eu, ca oricum rau nu are ce sa-mi faca. Si asa imi luasera si sange si eram lihnit de foame. Doar ca, am fost total, luat prin surprindere, cand medicul mi-a spus ca am pietre.
-Poftim?
-Da, doua pietre de 13 milimetri in colecist ( a se intelege fiere). Si mi-a mai si spus amuzat ca trebuie sa ma operez si sa scot fierea.

Va dati seama, dintr-un tanar plictisit, care se vaita de mama focului ca trebuie sa piarda timp…

View original post 3,258 more words

Leave a Reply

