“Ăl mai tare din parcare”

Cami Mihaiu

Treceam agale, pierdută în gândurile mele, în drum spre casă, când un zgomot de ceartă mi-a artas atenția. Mă uit intrigată și văd doi bărbați, fiecare în dreptul mașinii proprii, certându-se, pentru că unul parcase aiurea și îi blocase ieșirea din parcare celuilalt. Nici n-apuc să-mi fac o părere personală despre ce se întâmplă, că-l aud pe cel blocat întrebându-l pe celălalt, cine se crede de-și permite să dispună de timpul cuiva după bunul plac. Rămân cu gura cascată când aud răspunsul: “Eu?! Îs ăl mai tare din parcare”. Închid gura și zâmbesc ușor la ridicolul situației, pentru că la drept vorbind, celalalt era în parcare și “ăl mai tare” era pe lângă. Cel care a întrebat rămâne și el cu gura mai căscată decât a mea, pentru că în loc de o scuză cât de mică, primește un răspuns cel puțin impertinent și, vexat, ca să nu rămână mai…

View original post 1,260 more words

Leave a Reply

