Cine este Universul?

Cami Mihaiu

M-am tot gândit după ce am citit peste tot că Universul ne dă, Universul ne face, Universul ne drege și noi nu trebuie decât să cerem, și mi-a venit în minte întrebarea, cine e Universul? Și mai ales de unde știe el să ne dea ce cerem? Și dacă tot știe să ne dea ce cerem cum se face că uneori ne dă ceva ce-am cerut, dar care nu este deloc ce ne-am dorit? Și daca tot știe și i-am cerut, de ce câteodată nu ne dă deloc și pe urmă spunem, n-a fost să fie…, sau n-a vrut Dumnezeu…, sau asta-i Soarta…

De ce avem nevoia de a pune în cârca cuiva, nereușitele noastre sau lipsa noastră de voință, sau lenea, sau indolența sau chiar neștiința (ca să folosesc un cuvant mai blând)?

Pentru că dă bine la imagine? Nu noi suntem de vina, ci Universul… Noi am încercat…

View original post 478 more words

Leave a Reply

