Fiecare om isi are propria frumusete

Lupii Daciei

Un samurai, cunoscut pentru nobletea si cinstea sa, a mers odata la un vestit calugar Zen pentru a-i cere sfatul.
In momentul in care a intrat in templu si l-a zarit pe maestrul Zen cufundat in rugaciune, s-a simtit mult mai prejos decat acesta; in ciuda faptului ca luptase toata viata pentru pace si dreptate, el nu ajunsese nici pe aproape la starea de gratie atinsa de barbatul din fata lui.
– De ce simt din toata fiinta mea ca sunt inferior?, l-a intrebat el pe calugarul care tocmai isi terminase rugaciunea.
– Am infruntat de nenumarate ori moartea, le-am luat apararea celor slabi si nu exista nimic in viata mea de care m-as putea rusina. Cu toate acestea, atunci cand te-am zarit meditand, am simtit ca viata mea este marunta si lipsita de importanta.
– Asteapta, i-a spus calugarul. Dupa ce voi termina cu toti cei care au venit…

View original post 250 more words

Leave a Reply

