Miremi,vloggerul cu vise mari

PintereStyle

“M-am nascut in Germania, am crescut in Spania iar acum traiesc in Romania” totusi ma pot focusa pe  partea din povestea mea care a inceput de cand postez pe Youtube. 
Am descoperit lumea Youtube-ului in urma cu ceva ani, imi placea sa urmaresc tutoriale si sa invat lucruri noi. Insa daca e sa fiu sincera cu mine, nu imi dau seama exact cand mi-am spus mie, GATA! vreau sa incep si eu sa fac asta. Stiu doar ca in interiorul meu s-a aprins o dorinta de a putea da mai departe ceea ce stiu eu si de a crea continut in limba romana. (Pentru ca, in perioada aceea am simtit o mare lipsa de continut in limba romana).
In perioada aceea eram inca studenta la Facultatea de Arte si Design, sectia Foto-Video, eram familiara cu editarea videourilor sau a imaginilor, de asemenea fiind o persoana creativa de multe ori imi…

View original post 376 more words

Leave a Reply

