Invocația Zilei de Naștere

Lumină și Iubire

Anrita Melchizedek

În această zi pământeană sacră,
Sărbătorind ziua nașterii mele pe Pământ,
Eu îmi recunosc Sinele,
Și Eu urez Sinelui meu,

„La Mulți Ani!”.

Eu cer, Acum, să fiu plasat(ă) într-o „Cameră de Lumină a Nașterii”,
Pentru a re-experimenta, conștient(ă), nașterea mea fizică pe Pământ.
Eu Sunt, Acum, situat(ă) într-o rețea tridimensională rectangulară multi-colorată de Lumină,
Supra luminat(ă) de Prezența mea Eu Sunt și de toate Ființele de Lumină de Sus, pe care Eu le recunosc personal,
Ghizii mei Maeștri, prietenii mei, familia mea și familiile mele de Lumină, stelară și a Sufletului meu.

Și Acum, prin Configurațiile Planetare și Cosmice corespunzătoare ale Luminii,
Și înconjurat(ă) de familia mea de Lumină,
Precum și de delfini și de balene,
De Mama Pământ și de Prezența mea Eu Sunt,
Eu re-experimentez această zi de naștere sacră, prin puterea Luminii Divine,
În vibrații sonice ale Luminii, ale culorilor și ale frecvențelor vibraționale,

View original post 216 more words

Leave a Reply

