De ce nu ne ascultăm intuiția?

Cami Mihaiu

Azi m-am întalnit cu o fostă vecină pe care n-o vazusem de ani buni. Ne-am salutat zâmbind și o întreb, politicoasă, ce face, că de…, nu ne mai văzusem demult. Până să mă mănânce pe mine limba, niciuna dintre noi nu avea vreo intenție să poarte vreo conversație, dar dacă tot am întrebat-o, se oprește și zice:
Să-ți spun ce mi s-a-ntâmplat, să te umfle râsul! Am fost acum câtăva vreme în vizită la cineva și m-a servit cu un ceai grozav. Am întrebat-o cum se numește ceaiul, femeia mi-a spus, și am ținut minte, să mă duc sa-mi iau si eu. Acum două zile, mi-aduc aminte de ceai, și pentru că tot aveam chef de-o plimbare zic să mă duc să caut ceaiul.
Cum nu știam unde vrea să ajungă aștept urmarea fără să comentez. Vecina mea continuă, vorbind din ce în ce mai repede și mai apasat:

View original post 1,338 more words

Leave a Reply

