Cele 20 de simptome ale dezvoltării conştiinţei

DE TOATE PENTRU TOŢI ŞI MAI MULT...

527532_4099031106679_1486059018_n

Fiecare dintre noi am atins sau vom atinge un punct în care ne vom spune “Ajunge! Nu-mi mai pot trăi viaţa astfel!”. De cele mai multe ori, în urma acestei realizări, apare de obicei trezirea spirituală.

La început, această perioadă extrem de importantă în viaţa fiecăruia, poate  aduce cu sine o căutare, urmată de o depresie şi într-un final de un progres.

Despre aceast tipar vorbeşte şi Brene Brown în cartea sa “Darurile imperfecţiunii” – “…A fost un an lung, la care mă refer cu afecţiune pe blogul meu ca la Trezirea spirituală din anul 2007. Mie una mi s-a părut o prăbusire psihică după toate regulile manualelor de psihologie, dar Diana a numit-o trezirea mea spirituală. Bănuiesc că amândouă aveam dreptate. De fapt, am ajuns să mă întreb dacă poţi experimenta o trezire spirituală fără o prăbuşire psihică sau invers.” “…Oamenii numesc revelaţiile pe care le experimentează de regulă…

View original post 757 more words

Leave a Reply

